JOANNA - SESJA KOBIECA

Zastanawiacie się często "czy ja się nadaję?"
rezygnujecie mówiąc "taka sesja to nie dla mnie"
nie widzicie w sobie piękna mówiąc "brzydko wychodzę na zdjęciach"
a ja mówię - dajcie sobie szansę
bądźcie odważne i zróbcie coś miłego dla siebie
pozwólcie pokazać mi jak ja Was widzę
bo każdy ma w sobie coś, co pięknie wychodzi na zdjęciach

Asia dostała sesję na urodziny od koleżanek z pracy. Nie wybrałaby się do fotografa, gdyby nie została do tego niejako zmuszona zaistniałą sytuacją.
Zupełnie nie była przekonana do robienia sobie jakichkolwiek zdjęć, a sesja kojarzyła się jej ze starą formułą studyjną: "proszę popatrzeć w lewo, broda wyżej i proszę się uśmiechnąć, cyk"
Sesje plenerowe ze mną mają charakter wycieczki krajoznawczej połączonej z babskimi pogaduchami, a w międzyczasie łapię Wasze najlepsze profile i uśmiechy. Zawsze znajduję to, co w Was piękne. Wy musicie tylko znaleźć w sobie kobiecą odwagę i do mnie przyjechać. Tak jak Asia, która wzruszona cieszyła się, że jednak dała się namówić na te zdjęcia.







Komentarze