SESJA DZIECIĘCA PIOTRUSIA I WITKA - SESJE DZIECIĘCE 1-4L POZNAŃ GNIEZNO

Dwaj bracia, dwa różne charaktery :)
Ze starszym już po pierwszym pytaniu 
które padło od razu na wejście
"a co jest tam na górze schodów?"
wiedziałam, że się dogadamy ;)
rezolutny, wesoły, rozgadany 4-latek - pomyślałam
i nie pomyliłam się, bo przez całą sesję dobrze się bawił
i robił wszystko to, o co poprosiłam
Natomiast z jego bratem sprawy miały się zupełnie inaczej... 

po tym jak wszedł po cichutku, dał się wprowadzić za rękę i rozejrzał się
pomyślałam - o! jest dobrze, spokojne dziecko, kupa kadrów wyjdzie!
Jakżesz się pomyliłam, prawda Haniu? :D
Po 5min. w Witka wstąpiło zupełnie inne dziecko
niczym nie dało się go zatrzymać, skłonić do zrobienia czegokolwiek
czego sam by nie wymyślił, jak np. oglądanie aparatu (zdj.2)
ale tylko w tle, bo koło brata za nic nie chciał się usadowić ;)
na sam koniec na szczęście dał się przekonać 
do paru rodzinnych kadrów na rękach rodziców
i do pobujania się w fotelu, uff :D
aha, i największą atrakcją dla obu panów okazała się nasza kotka ;)












Komentarze