JESIENIĄ, JESIENIĄ... - SESJA DZIECIĘCA POZNAŃ GNIEZNO

... liście się czerwienią







Komentarze

  1. Raju, jakie kudły! :D Sie mi to bardzo podoba, jak mawiała moja Julka ;)
    a Młoda chyba do Mamy podobna, co? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no, kurczę! następna! ;-)
      naprawdę tak do mnie podobna? 8-o
      ja nie widzę w niej nic ze mnie
      ale to tak zawsze jest :-)
      oczy ma, owszem, po prababci
      ale ze strony swojego taty
      więc mnie jakby nic do tego :-P
      a kudły rosną już z 5lat nieprzerwanie
      więc nie ma się co dziwić ;-)

      Usuń
    2. Możesz się dziwić ale ma z Ciebie wiele ;)
      na piękną kobietę kiedyś wyrośnie :)

      Włosów zazdroszczę bardzo ;)

      Usuń
    3. wypada mi teraz podziękować
      bo poczułam się piękną kobietą ;-D

      Usuń

Prześlij komentarz

Miło jest dowiedzieć się co myślicie :-)